Jumaat, 25 Jun 2010

Seketika Bersama Calon SPM 2010 di SMK Teknik Dungun,Terengganu.


Barisan peserta..

Pandangan seorang ketua pelajar berkenaan....'bulu hidung' beliau..: )



Begini caranya...


masuk jangan tak masuk...


Yes! Akhirnya...Saya Boleh Buat!

" Program yang padat dan sangat berguna.Memberi semangat untuk terus bangkit."

Nor Ain Fatihah Bt Jusoh
Tingkatan 5 KE 4


"Pengisian yang sangat berkesan bagi diri saya dan membuatkan saya lebih yakin dan SAYA BOLEH BUAT !.Penceramah pula mengemukakan motivasi yang bernas dan menarik minat saya.Aktiviti aktiviti yang dijalankan sangat bagus."

Najihah Bt Ismail
Tingkatan 5 KA 1


"Ianya amat baik dan boleh merangsang saya untuk berjaya."

Muhammad Aliff Bin Mohd Radin
Tingkatan 5 KM 5

"Ianya dapat memberi kesedaran kepada saya."

Mohd Afiq Bin Mohd Anuar
Tingkatan 5 KA 3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan